ekdesign.blogg.se

Development

" So amazing to se little one grow every single day and now see how he is trying to do stuff by himself. Today we can sit with no problems and we do not want to crawl instead we trying to stand up. Love to be a part of this little creatures life. Hope you'll have a wonderful day and take care "
#1 - Madde

Hej! Jag har länge funderat på att åka som au pair efter studenten. Jag har själv 2 mindre syskon, ena är 7 och andra 9. Har alltid hjälpt till mycket med dom, gjort i ordning middag och frukost åt dom, hjälpt till med läxor, kollat film och busat med dom. Kan man räkna det som sina 200 timmars barn erfarenhet eller måste man ha haft någon form av praktik?

Svar: Hej Madde! Det tycker jag verkligen att du ska göra! Tyvärr så är det "bara" en super bra erfarenhet som du inte kan räkna som 200 arbetstimmar! Men du Kommer självklart ha det som en jätte bra erfarenhet som familjen Kommer kunna se i din information. Sök fritids eller någon typ av etfermiddags aktivitet så kan du samla dina timmar snabbt! Lycka till! Massa kramar Emelie
emeliece.blogg.se

#2 - Natalia Richardson

Å så stor han blivit. Förstår att det är kul att vara en del av hans liv.
Hur mår du?

Svar: Eller hur då :) Jag mår jätte bra, tack! Hur mår du?
emeliece.blogg.se

#3 - Natalia Richardson

Jag är jätteförkyld med feber.

Svar: Vad tråkigt, krya på dig! :)
emeliece.blogg.se

#4 - Natalia Richardson

Tack. Har mest bara sovit sovit i dag.
Vad har du gjord?

Svar: Förstår det! Krya på dig! :)Bara jobbat
emeliece.blogg.se