ekdesign.blogg.se

Christmas Trees


 
Varit iväg på en shoppingrunda med Elin idag medans familjen åkte och köpte Granarna (3 st). Vi åkte först till Ikea och käkade mat och handlade lite saker hem, vi pratade om att det känns som att man går omkring hemma på ikea när man kikar på på alla varor som MALM, BESTÅ, PAX, SORTERA. Om man får hemlängtan så är det billigt att bara åka iväg till Ikea och vila i sängarna ett tag.. Perfekt! Fick med mig lite julklappar till mig själv och familjen när vi åkte till Stanford Shopping Center. Avslutade kvällen med att käka middag med familjen på Alice's. Så imorgon blir det till att fixa upp alla julgranar och förmodligen få upp lite fin julpynt och belysning. Hoppas alla haft en fantastisk veckan! Kram


#1 - Ronja

Vilken mäktig julgran! :D

Svar: Eller hur då :) Allt är mäktigt här. Kram
emeliece.blogg.se

#2 - Kelly

Fina!

Svar: Eller hur då :) Kram
emeliece.blogg.se

#3 - Liborius

kul med ikea:D

Svar: Verkligen! Älskar att strosa omkring där bara :) Kram
emeliece.blogg.se

#4 - Sara

Mysigt med lite julkänsla :)

Svar: Eller hur :) Ha en toppen söndag, kram
emeliece.blogg.se

#5 - Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Vilken stor och fin julgran :)

Svar: Eller hur då :) Kram
emeliece.blogg.se

#6 - Linnéa Thell Jansson

Vad fin du är!

Svar: Taack snälla du! Vad glad jag blir :) Kram
emeliece.blogg.se

#7 - Ida - foto & häst

åh så fint!!
sv; tusen tack fina du ❤

Svar: Åh vad glad jag blir! Ha en toppen dag :) Kram
emeliece.blogg.se

#8 - Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en superbra dag :)

Svar: Ja verkligen :) Ha en toppendag! Kram
emeliece.blogg.se

#9 - Sarah

Kul me en shoppingrunda :)

Svar: Ja verkligen :D Mysigt när det är sån julstämning också! Kram
emeliece.blogg.se

#10 - Natalia Richardson

Å så kul att gå i alla butik. Specielt rund jul,Ser JC penny i baggrunden på din bild. Detta är min favorit butik .I USA.

Svar: Eller hur då :) Jasså vad roligt!! Måste in och kika lite mer där :)
emeliece.blogg.se

#11 - Natalia Richardson

Önskar att jag kunde fälja med in.

Svar: Förstår det, shoppar du på nätet vanligvis eller ?:)
emeliece.blogg.se

#12 - Natalia Richardson

Nej det har jag faktist inte tänkt på.
Tack för tipset.

Svar: Ingen fara :)
emeliece.blogg.se