ekdesign.blogg.se

Necklace

" Hunter ser så söt i sitt handgjorda halsband gjord av min morfar  - " Hunter looks so cute wearing his handmade necklace made by my grandpa "
#1 - Liborius

fint:)

Svar: Tack fina :)
emeliece.blogg.se

#2 - jessica

Hej! Du åkte ju med STS till USA, när du var i matchingsprocessen kunde du matchas med flera familjer eller bara en familj i taget då? Det är just det som avgör om jag ska åka med STS eller SI nämligen så är supertacksam för svar!

Svar: Hejsan Jessica! Du matchar (har intervju) med flera samtidigt! Dem försvinner från listan om det går för långt tid men jag hade under hela min tid all information kvar och kunde sedan välja min familj! Säg till om du har fler frågor så svarar jag gärna. Ha en toppen dag! Kram
emeliece.blogg.se

#3 - Lisa

Hej emelie! jag funderar på att åka som au pair men är inte hundra på vart jag vill åka! Är du glad att du valde USA?
Sen har jag en fråga om körkort, hade du det länge innan du åkte? Vad sa familjerna som du pratade med om körkort? :)

Svar: Hejsan Lisa! Jag va precis som dig men tänkte sen att du kan få så helt olika miljöer och religioner vilken gjorde USA till en självklar vinnare! Jag hade mitt svenska körkort i 2 år innan. Dem frågar mest om körvanan och vi från Sverige har oftast lättare att anpassa oss eftersom vi har oftast så svåra underlag. Tänk att du ska köra omkring med deras barn i bilen så jag tror dem flesta familjer tycker det är väldigt viktigt! Om du har fler frågor så hör gärna av dig! Ha en toppen dag! Kram :)
emeliece.blogg.se