ekdesign.blogg.se

Au Pair



För er som ska åka som Au Pair eller bara har funderingar kring språkresor, utbildningar så tycker jag att ni ska kika förbi STS monter på Kunskap & Framtidsmässan i Göteborg. Mässan är öppen 19-21 November så ta med er ett gäng kompisar och ha en fantastisk dag. Plats:  Svenska mässan
Ni kommer bland annat få veta massor om hur jag tycker att mitt år har varit som Au Pair och har ni frågor direkt till mig så tveka inte att skicka ett mail: [email protected]

Ha en fantastisk helg. Kram  
#1 - Amanda

Funderade jätte mycket på Au pair, språkresor och att plugga utomlands för några år sedan, men det blev aldrig av :(

Svar: Jasså!? Du är inte reda att ta upp det igen nu när du kanske vet lite mer. Kan verkligen rekommendera det. Om du har några frågor så hör gärna av dig. Kram
emeliece.blogg.se

#2 - coffeeandcupcake.blogg.se

Låter kul :)

Svar: Verkligen :) Haft funderingar på att kanske åka?
emeliece.blogg.se

#3 - Natahlie

Just nu pågår en stor bloggtävling hos mig som ska agera julkalender, jag kommer varje dag från 1/12 - 24/12 dra en vinnare, som kommer få sitt helt egna inlägg om sin blogg, hur spännande? :) Och de skulle va så kul om du deltog, kram på dig! ♡

Svar: Vad roligt! Lycka till och det ska jag verkligen göra. Kram :)
emeliece.blogg.se

#4 - Emma Engström

Jag skulle verkligen vilja åka som Au Pair! :D

Svar: Jasså vad roligt! Hoppas du kan få det tillfället när du har gått ur skolan :) Kan varmt rekommendera att åka med STS, Kram på dig.
emeliece.blogg.se

#5 - Jhennifer

Spännande! Tack för tipset ❤️

Svar: Så lite så! :) Kram på dig
emeliece.blogg.se

#6 - Linn Strömberg

Skulle vara så kul att åka på språkresa!

Svar: Tycker absolut att du ska göra det. Ångrade att jag inte gjorde det tidigare så därför fick det bli Au Pair istället. Hör av dig till STS så kan de berätta allt för dig. Kram
emeliece.blogg.se

#7 - Isabella

åh verkar så kul att åka iväg som au pair! :)

Svar: Det är verkligen ett toppen jobb!! Haft funderingar på att åka?!
emeliece.blogg.se

#8 - corneliaeriksson.blogg.se

Det verkar så himla spännande och lärorikt att vara Au Pair, ångrar att jag inte åkt tidigare. Nu vill jag inte lämna Johannes. Hah!

Svar: Haha ooh förstår det!! Men det går att åka 6,9, 12 månader så det skulle kunna vara något kanske? :D
emeliece.blogg.se

#9 - Linda

Eller hur! Bloggmiddagen kommer bli så lyckad. Ja skitkul att anordna detta men det är allt lite slit,,men kommer bli grymt kul tror jag! Har ett mkt tänkvärt inlägg uppe på min blogg, kolla videon.

Svar: Vad roligt! Det ska jag verkligen :) Kram
emeliece.blogg.se

#10 - Josefine

Skulle vara sjukt roligt!

Svar: Det tycker jag verkligen att du borde göra :) Kram
emeliece.blogg.se

#11 - Emma -Merakibeauty.se

min dröm när jag gick ut skolan var att åka som au pair, men kom aldrig iväg..

Svar: Men åååh.. än är det aldrig försent!! :)
emeliece.blogg.se