ekdesign.blogg.se

Happy

Känns som att jag varit under en vintersvacka även fast vi varken haft snö eller dåligt väder och nu vaknade min kropp till liv! Hundar, bäbis och jag har haft en full dag med en massa energi och glädje. Jag vet själv att jag blir såhär varje år när vintern kommer och trodde att det berodde på kylan och snön men exakt samma sak hände här, i Kalifornien! Brukar ni känna såhär också eller är det bara jag?
Så nu är det nya tag och har verkligen mycket att se fram emot nu dessa kommande månader. Lovar att bli bättre att uppdaterna också! Love
#1 - Wilma Ahlborg

Sv: eller hur! Älskar att kolla på hår-inspiration! :) kramis

Svar: Förstår det :) Vackert!! Kram
emeliece.blogg.se

#2 - Marie

Så härliga bilder!

Svar: Eller hur då!!! :Kram
emeliece.blogg.se

#3 - Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så härliga bilder!

Svar: Eller hur då :D
emeliece.blogg.se

#4 - Jennifer Fäldt

Åh vilken underbar dag! ser verkligen glädjen i bilderna. Håller med, asså vintern är bara blää men trodde ändå att eftersom det inte är snö och sånt där du är att det skulle vara så att man inte fick en vintersvacka men där ser man! Mot bättre tider och glad att höra att du mår bättre nu tjejen! kram

Svar: Eller hur då!! Dem utrycker verkligen sin glädje i bilderna hundarna!! :) Eller hur, så det kan bli! Tack snälla du :) Kram
emeliece.blogg.se

#5 - Linda

fina bilder.

Svar: Tack fina :) Kram
emeliece.blogg.se