ekdesign.blogg.se

3 days...

Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker till Peru och självklart så har jag dragit på mig årets förkylning. Uppsvälld i halsen, hosta och självklart lite feber. Väldigt lägligt när man ska få göra sin drömresa....
Som tur så är mormor till Hunter här och kan hjälpa mig med alltid. Eftersom hon ska ta han om Hunter när vi tjejer åker på torsdag så är det perfekt för henne att komma in i alla rutiner lite före. Medans tjejerna är ute och springer med ryggsäckarna så passar jag på att vila vila vila... Har packat lite grejer idag och ska åka imorgon och göra alla ärenden som måste fixas innan vi åker. Håller tummarna att jag vaknar upp imorgon och allt är som vanligt. Love
#1 - ExklusivaMoi

åååh Peru och Machu Picchu =O... man är inte lite avis nu alltså! Får väl bli 2016 stora höjdpunkt, höjd lär det iaf bli *asg*

Svar: Eller hur dåååå!! Så himla taggad :D hahah eller hur ;)
emeliece.blogg.se

#2 - Clara

Hoppas att det vänder och att du känner dig bättre i morgon

Svar: Tack fina du :D Hoppas jag med! Kram
emeliece.blogg.se