ekdesign.blogg.se

Woodside

Nu kommer jag äntligen vara hemma ett tag framöver vilket känns oerhört bra. Allt resande och flera besök under dessa månader är så himla roligt men man blir lite trött också. Så nu ska jag bara njuta av att sommaren har kommit till Woodside och ta in allt som har hänt i mitt liv. Dem säger att det är svårt att njuta 100% av dina äventyr när det sker så jag kommer nog ta hela Juli och bara vara helt överlycklig och längta tills Augusti när vi ska ut och resa igen. Nu är det även bestämt att jag kommer att stanna ytterligare 1 år här i underbara San Francisco. Har förlängt mitt kontrakt och alla papper ska bara skickas in så det blir officiellt. Hoppas alla får en fantastisk sommar och håller tummarna på att regnet försvinner i Sverige och sommaren kan börja på riktigt. Massa kramar
#1 - Ronja

Åh va fina bilder, som från en film! Och vad roligt för dig att du ska stanna i San Fransisco, det skulle jag inte heller tacka nej till :D

Svar: Åh vad härligt att höra!! :D otroligt peppad på att stanna här! kommer bli ett fantastiskt år :)
emeliece.blogg.se