ekdesign.blogg.se

Q


Now you have a chance to ask questions about my Au Pair Life. How I felt before going to America and now during my year. My feelings around the family and other Au Pair friends. Feel free to ask anything about me too, if you are not instresting about my Au Pair Life and just want to know about San Francisco or what I'm eating for breakfast. No questions are supid... You can both ask in Swedish and English 

- Nu har du chanse att ställa frågor om mitt Au Pair liv. Hur jag kände före och nu under mitt år här i Amerika. Hur jag kände angående min värdfamilj och andra Au Pair-er. Fråga gärna saker om mig också om du inte är intressead om mitt Au Pair liv utan vill bara veta saker om San Francisco eller vad jag äter till frukost. Inga frågor är dumma... Du kan både fråga på Svenska och Engelska. 

Emelie
#1 - Sara Ekman

Drömresmål? :)

#2 - Hillevi

Var du rädd innan du åkte dit? Alltså att få en dålig familj och så

#3 - Louise

Hur kändes det när du var nära avresan till USA?

Hur mycket pengar ungefär skulle du rekommendera att med dig som fickpengar?

Hur känns det med din familj är du nöjd med ditt val?

Vad läste du för kurser på collage? Tar det mycket av ens tid?

Tackar för svar! :)

#4 - jessica

Hade du mycket erfarenhet av små bebisar innan du åkte? I så fall hur/vart fick du den erfarenheten? :)

Hur funkar det att ta hand om en bebis jämfört med om du hade haft t.ex. en 2-3 åring? :)

#5 - josefine

Varför började du blogga?
Vad vill du göra i framtiden?
Vart ser du dig om fem år?
Hur är det att vara aupair?

kram!

#6 - Jenny

Hej,
Så himla kul att kika igenom din blogg och se allt som du gör. Jag ska åka som Au Pair till sommaren så är i gång med min matchningsprocess. Undrar hur många familjer du pratade med innan du bestämde dig för denna? Har du några amerikanska vänner?
Kram

#7 - Emma

- hur gör man med hemlängtan? Alltså tar sig igenom den? För saknaden efter familj och vänner i Sverige måste vara enorm?!

- tvekade du mycket innan du åkte? Skrämde inte tanken dig från att vara borta ett helt år?

- är det lätt/svårt att hitta nya vänner när man kommer ny som au pair?

- bodde man bra första veckan i nyc? :)