ekdesign.blogg.se

Breakfast
Nu börjar våren komma till San Francisco, Kalifornien och det känns helt underbart! Den så kallade vintern med Regn och plus grader varade inte så länge. Några veckor under jul och nyår var det 0 grader (Celsius) Sen har det bara vara kring 5-15 grader. Ska se om jag hinner ut i dag och ta lite kort på alla blommor som börjar blomma nu! Lyxar till min fredag med massa frukt och bär till frukost och längtar tillbaka (redan) till Palm Spring. Som tur så åker jag snart till Minnesota och ska träffa Amalie! Längtar så himla mycket. Dock Kyla och snö som kommer väntas men behöver få i mig lite av det med. Blivit för bortskämt att Vädret här i Kalifornia! Ha en toppen helg Love
#1 - ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Super :)
emeliece.blogg.se

#2 - Linn Strömberg

Men åh så gott och jag älskar tatueringen!

Svar: Eller hur!! Åh tack fina :) Kram
emeliece.blogg.se

#3 - Marie

Va härligt och gott det ser ut med frukterna!

Svar: Mycket gott :D
emeliece.blogg.se

#4 - N

Vad härligt!

Svar: Eller hur :)
emeliece.blogg.se

#5 - Amanda Niclasson

Åh så härliga bilder!

Svar: Eller hur :D Kram
emeliece.blogg.se

#6 - malin

Åh men så mumsigt det såg ut!

Svar: Va otroligt mumsigt :)
emeliece.blogg.se

#7 - Clara

Vilken otrolig frukost! Ser verkligen gott ut!

Svar: Super gott :D Kram
emeliece.blogg.se

#8 - VERONICA - fashion blog

Underbara bilder!! Ha en fin dag! Kramar!

Svar: Tack detsamma! Kram :)
emeliece.blogg.se

#9 - Filippa

Är du på ett utbytesår i USA? Jag skulle verkligen vilja åka dit och bo där i ett år. Vad härliga bilder ! Ljuset och färgerna bara står ut :)

Svar: Nä inte riktigt :) Jag jobbar som Au Pair! Det är helt fantastiskt här och speciellt i San Francisco! Tack fina du Kram
emeliece.blogg.se

#10 - MATILDA

Så gott! :D

Svar: Jätte gott va de :)
emeliece.blogg.se

#11 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fin tatuering. Låter härligt med värme och vårblommor som börjat blomma. Snart har vi det här hemma i Sverige också :-D

Svar: Tack :) Helt fantastiskt! Ja det har ni, snart så :D Kram
emeliece.blogg.se