ekdesign.blogg.se

8 months today
 

 
#1 - lina

hej!
Jag funderar på att åka till Cali som au-pair i oktober. Gäller det internationella körkortet där ett år eller måsta man ta eget, vet du vad det kostar?
Åh är så osäker, allt känns så ''blurry'' med hur mkt pengar som kommer gå åt på allt..

Svar: Hejsan!! Det tycker jag du verkligen ska göra. :) Internationella körkortet gäller inte här, däremot gäller ditt Svenska vanliga körkort gäller 1 år. Eftersom att min familjs försäkring är registrerad och fungerar för mig så har jag inte tagit det Amerikanska Körkortet. Oftast så tror jag att familjen betalar för ditt amerikanska körkort men runt 25 dollar tror jag att det ligger på vilket motsvarar 210 svenska kronor. Kram
emeliece.blogg.se

#2 - Fani

Men åh, vilken lite sötnos :) Sötaste minen i ansiktet!

Svar: Eller hur då ;) Kram
emeliece.blogg.se

#3 - Nathalie

Åh vilken söting!



sv: haha taaack :D

Svar: Eller hur då :) Så lite så! Kram
emeliece.blogg.se

#4 - Ninni - Vimsiga mamman

Åh tack :))
Sikken going! Så fort tiden går! Min e snart 3 mån, å den andre spellivinken 4 år, förstår inte vart tiden tog vägen!

Svar: Men eller hur!! Nä vad tiden går fort :) Fantastiskt men ibland vill man att det inte ska gå så fort!!
emeliece.blogg.se

#5 - Linnéa Thell Jansson

naa <3

Svar: Eller hur då :)
emeliece.blogg.se

#6 - Rebecka

Så söt :)
Vilka fina bilder du tar, jättefin blogg, spännande att få följa dig som au pair.

Svar: Tack fina du, vad glad jag blir :) Massa kramar
emeliece.blogg.se

#7 - Celine

Vilken sötis!

Svar: Eller hur då :)
emeliece.blogg.se