ekdesign.blogg.se

Early Day

Lämnade huset 05.40 idag för Sheena var tvungen att ta en tidigare tåg så nu sitter jag på Starbucks och inväntar att affärerna ska öppna. Ska göra lite ärenden inför morgondagen och det tar ungefär 50 min för mig att åka enkel resa till där jag bor så känns onödigt att åka hem. Mysigt att få äta frukost ute för en gångs skull, även fast det är Starbucks. 
Mycket förberedelser idag och sen tar vi en långhelg fram tills Söndag. Kommer måste jobba iallafall men när hela familjen är hemma så turas vi om att leka med Hunter så blir inte lika mycket. Hoppas alla får en fantastisk dag!
#1 - Henrietta Nylund

Åh vad gott med starbucks :)

Svar: Jaa mysigt :D Kram
emeliece.blogg.se

#2 - Elin

allt bra?

Svar: Absolut, själv då?:)
emeliece.blogg.se

#3 - Liborius

men åh vad skönt med långhelg! Själv ska jag jobba två dagar till innan jag får ta helg:(

Svar: Ja verkligen!! ååh lycka till :) Kram
emeliece.blogg.se

#4 - Emmy

Vad skönt med långhelg!

sv;
Hihi jadå, den var toppen! ^^

Svar: Ja verkligen ska bli jätte skönt :) Kram
emeliece.blogg.se

#5 - Tora (torahansson.blogg.se)

Mysigt! Ha en fin dag<3

Svar: Jätte mysigt! :) Ha en toppen dag du med! <3
emeliece.blogg.se