ekdesign.blogg.se

Blue

Haft en fantastisk helg i Palm Spring, Kalifornia. Vi har bara badat, solat, cyklat hela dagarna och bara tagit det lugnt. Stället är ungefär som Las vegas och då menar jag att man har byggt upp ett ställe mitt ute i öknen och verkligen inte ett festställe! Tvärtom. Golfande rika män som kör omkring med Ferrari, Lamborghini...dock får man passa sig när varje hål serverar vodka med is och ingen direkt polis som har kontroll på vägarna ;) ... Samt Pensionärer med Elvis Presley Tröjor och Toyota. Men kunde inte haft en bättre helg med min "extra" familj och absolut inte ett bättre hus. Går inte att beskriva hur fint det var invändigt, alla detaljer! Kommer fler bilder inom kort. Love 
#1 - Josephine

Låter riktigt härligt :)

Svar: Va verkligen en toppen helg :) Kram
emeliece.blogg.se

#2 - Fani

Men wow, så snyggt då! Diggar allt det blåa :)

Svar: Eller hur då!! jag med, min absoluta favorit färg så det gjorde ju saker bättre ;)
emeliece.blogg.se

#3 - Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så snyggt!

Svar: Eller hur då ;D
emeliece.blogg.se

#4 - malin

Men åh så snyggt med blått :)

Svar: Älskar det jag med ;D
emeliece.blogg.se

#5 - Jennifer Fäldt

Waaah vilket fantastiskt hus!! Är det dyrt i Palm Springs? :) alltid varit sugen på att dra dit hihi Looove your blog btw!! har du tagit dessa bilder? :D Din blogg är den bästa au pair bloggen, måste jag säga! Perfecto gurl! haha:)

Svar: Eller hur då! Alla hus är jätte snygga där :D Nja det beror på vilket typ av hus man vill ha! Man kan komma undan billigt och få ett fint hus/lägenhet att hyra! ÅÅhhh tack fina du,vad glad jag blir!! Vad spännande att du ska åka snart, vilket datum åker du?? Jag har tagit alla bilder om jag inte har skrivit någon källa under bilden!! Du gjorde verkligen min dag idag, tack för det! Ha en fantastisk vecka :) Kram
emeliece.blogg.se

#6 - Anna Munkhammar

Vad fint, hur länge ska ni stanna i Palm Springs?

Svar: Eller hur :) Vi är hemma nu! Va där bara 3 dagar :)
emeliece.blogg.se

#7 - Jennifer Fäldt

Jaa okej vad nice! blev jättesugen på att hyra när jag fick syn på dessa bilderna :D Haha I am just being honest! Åker förhoppningsvis i slutet av september, vet inte riktigt.. :( Hur länge stannar du i San Francisco? Jaa alright, shit vad duktig du är!! vad har du för kamera? :)) Ååh vad glad jag blir haha inget att tacka för! Detsamma detsamma, kramis :)

Svar: Hyra lägenhet?! Åh vad roligt.. jag kommer förmodligen förlänga mitt kontrakt så åker då hem i Mars 2016 om allt gå som det ska!! Tack fina du :) Jag har en Canon Poweshot G16 (kompakt/systemkamera) Älskar den!!!! Liten men super bra verkligen! Ha en fantastisk vecka! hoppas vi kan hålla kontakten om du kommer hit! Kram
emeliece.blogg.se

#8 - Jennifer Fäldt

Yeaah hihi typ över sommaren eller något:) Jasåå? du trivs såpass bra där du är nu att du känner att du vill förlänga det? waaw! Men då kanske vi kan ses för då är jag säkert i USA! (beroende på vart jag kommer bo dock haha) Inget att tacka för hihi:) Åååh tack för den är sjukt bra!! haha kan tänka mig det, ser ut som du är världens proffs !:)) Taaaack detsamma goa du! Jaa det hoppas jag med! Har du Facebook? :) Kraam

Svar: Vad roligt!! Gör det :D Jag trivs otroligt bra så tänkte passa på!! Ja om du kommer till SF så måste vi absolut göra det! Men tack fina du, vad glad jag blir :) Säg gärna till om du saknar något du vill veta! Yes jag har Facebook: Emelie Ekman Lindqvist! Kram
emeliece.blogg.se

#9 - Jennifer Fäldt

Hihi :D åh vad skoj att höra att du trivs så himla bra! :D Ja det hade varit roligt att träffas^^ Taack var snäll du är, verkligen! Tack då lägger jag till dig :) Kram

Svar: Ja verkligen! Det måste vi göra, Perfekt så får du höra av dig om du kommer förbi :) Kram
emeliece.blogg.se

#10 - Jennifer Fäldt

Ja hihi Absolut, det kommer jag inte glömma ;) Kramkram

Svar: Vilken tur :) kramkram
emeliece.blogg.se

#11 - Jennifer Fäldt

Ja absolut! Självklart gör jag det hihi :) Kram